Пациенттерге жедел жәрдем шақыруға арналған жаднама

Жедел жәрдем бригадасы шақырылған кезде

1) Жазатайым оқиғалар, жарақаттар немесе улану.

2) Науқастың өмірі мен денсаулығына немесе оны қоршаған адамдарға елеулі зиян келтіруі мүмкін аурулардың асқынуы.

3) Босану немесе жүктілік ағымының асқынуы.

4) Жедел коронарлық синдром.

Қазақстан Республикасының азаматтарына, сондай-ақ шетел азаматтарына және оның аумағындағы азаматтығы жоқ адамдарға жедел медициналық көмек тегін көрсетіледі.

“Жедел жәрдем” мамандары үйге бармаған кезде

1) Амбулаториялық-емханалық ұйымдардың жұмыс уақытында шұғыл медициналық көмекті қажет етпейтін науқастың үйіне;

2) Емдеуші дәрігер тағайындаған емшараларды орындауға (көктамыр ішіне, бұлшықет ішіне, тері астына инъекция, қан қанты мен т. б. анықтау.);

3) Шұғыл емдеуге жатқызуды қажет етпейтін жоспарлы науқастарды тасымалдауға;

4) Сот-наркологиялық және медициналық сараптаманың басқа да түрлерін жүргізуге;

5) Медициналық ұйымдарға консультациялық көмек көрсетуге;

6) Науқастарды стационардан үйге жеткізуге;

7) Өліммен аяқталған жағдайларды куәландыруға;

8) Созылмалы аурулары болған кезде, әртүрлі ауруларға алдын-ала тағайындалған емнің манипуляцияларын (внутримышечные, тамырішілік инъекциялар) жүргізу кезінде науқасқа тұрғылықты жердегі клиникада медициналық көмек алу үшін хабарласу қажет.

Жедел жәрдем бригадасын қалай шақыруға болады

1. Қоңырау шалушы науқастың нақты мекен-жайын, кіру есігінің кодын хабарлауы, сондай-ақ үйге қалай келу оңай екендігін түсіндіруі тиіс. Бұдан басқа, жедел медициналық көмек қызметінің қызметкері ұсынған пациент туралы барлық сұрақтарға мүмкіндігінше нақты жауап беру қажет, себебі қажетті профильдің (кардиологиялық, педиатриялық, желілік және т.б.) бригадасының келу жылдамдығы осыған байланысты.

2. Диспетчермен сөйлескеннен кейін бірнеше минут өткен соң, пәтерде тұрған бір адамға (егер, әрине, жағдай болса) көшеге шығып, жедел медициналық жәрдем қызметкерлерін қарсы алу керек. Кешке және түнде осыған ұқсас іс-шаралар құпталады. Біріншіден, олар бригаданың келуін тездететіндіктен, екіншіден, ЖМК қызметкерлері үшін кепілдік болады, олардың ішінде әйелдердің көпшілігі.

3. Оқиға орнына келген жедел медициналық көмек жұмыс істеу үшін жағдай жасау қажет, өйткені оның тиімділігі осыған байланысты:

бірінші кезекте Науқастан барлық бөгде адамдарды жою керек. Содан кейін жедел медициналық көмек қызметіне жүгінуге түрткі болған себептерді нақты тұжырымдау, сондай-ақ ЖМК бригадасы келгенге дейін пациенттің шағымдары мен мінез-құлықтары туралы хабарлау.

бұдан басқа, егер науқас созылмалы аурулармен ауыратын болса, алдын ала ЖМК бригадасының келуі бойынша дәрігердің қолында бар барлық құжаттарын тапсыру қажет, онда аурудың динамикасы тіркеледі ( ауру тарихынан үзінділер, кардиограммалар және т.б.).

пациентті ауруханаға жатқызған жағдайда, оны тек бір туысқа немесе таныстарға ілесіп жүруге рұқсат етіледі.

Ескерту: жедел медициналық көмек бригадасына негізсіз шақыруға жол берген немесе диспетчерге көрінеу жалған ақпарат хабарлаған адамдар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапқа тартылуы мүмкін.

Жедел медициналық көмек шақыруы бойынша пациентке арналған жадынама.

Құрметті № 2 емхананың пациенті!

Клиника әкімшілігі емхананың жұмыс уақытында жұмыс күндері таңертеңгі 8: 00-ден 8: 00-ге дейін және сенбі сайын түнгі сағат 8.00-ден түнгі 2-ге дейін, өмірге қауіпті емес жағдайларда емхана, жедел медициналық телефон арқылы қоңырау шалып жатқандығын хабарлайды. емханалар – 50-28-80.

Өмірге қауіпті емес жағдайларға мыналар жатады:

температура (құсу жоқ, ересектерде есінің бұзылуынсыз );

бас ауруы, АҚ жоғарылауы (құсу жоқ);

ересектердегі ескі жарақат;

құлақ ауруы, көзде;

онкологиялық науқастарға қалыпты шағымдар кезінде немесе инъекция жасау үшін шақыру;

бел ауруы, остеохондроз, радикулит және т. б.;

ересектердегі температураны көтермей іш өту;

ересектердегі бөртпе.

Емхана қызметкерлері комбинат емхана жұмысы уақытында жоғарыда көрсетілген состояниям тудыруы емхана дәрігерлерінің.

Всего комментариев: 0