[:kz]Салауатты ас қорыту күні[:ru]День здорового пищеварения[:]

[:KK]

Дүниежүзілік гастроэнтерологтар ұйымының бастамасымен жыл сайын 29 мамырда Дүниежүзілік салауатты ас қорыту күні атап өтіледі. Бұл күні 1958 жылы Дүниежүзілік гастроэнтерологтар ұйымы өз жарғысын қабылдады.

Дүниежүзілік күннің мақсаты-қоғамның назарын ас қорыту проблемаларына аудару және олармен күресудің тиімді жолдарын іздеу.

50% – дан астам денсаулық жағдайы адамның өмір салтына байланысты, мұнда ең қолайсыз факторлар жаман әдеттер, физикалық белсенділік және дұрыс тамақтанбау болып табылады.

Рационалды тамақтану тұжырымдамасы тамақтану адамға толыққанды белсенді өмір сүруге қажетті барлық компоненттер мен заттарды беруге, осы кезеңді ұзартуға және адам денсаулығын нығайтуға арналған. Рационалды тамақтану адамның жасына, оның қызмет түріне және денсаулық жағдайына байланысты компоненттер бойынша теңдестірілген, өнімдер мен ыдыс-аяқтардың түрлері бойынша толық болуы керек.

Сонымен қатар, соңғы жылдары артық салмақпен күрес үлкен танымалдылыққа ие бола бастады, бұқаралық ақпарат құралдары көбінесе ғылыми негізі жоқ, сонымен қатар денсаулыққа зиянды көптеген теориялар мен әдістердің таралуына ықпал етеді. Егер сіз диетадан белгілі бір тағамдарды алып тастауға негізделген диеталарды соқыр ұстансаңыз, қоректік заттардың жетіспеушілігі пайда болуы мүмкін, органдар мен жүйелердің, соның ішінде ішектің қалыпты функцияларын жүзеге асыру үшін қажетті олардың арақатынасының теңгерімсіздігі пайда болады. Диетаны тағайындаудың медициналық көрсеткіштері әр адамға және нақты жағдайға жеке. Диета емдеу процесінің бөлігі болып табылады, сондықтан оны тексеруден және тексеруден кейін дәрігер тағайындайды.

Дұрыс ас қорыту үшін қажетті дұрыс тамақтану ережелерін ұстануды ұсынамыз!

Салауатты ас қорытудың негізгі принциптері туралы сөйлесейік:

* Түнде тамақтануды тоқтатыңыз.

* “Аш” асқазанға ұйықтау-бұл детоксикация және ішекті тазарту сессиясы, ал кешкі ас түнді өзін-өзі емдеу процедурасына айналдырады. Бұл кешке аштық қажет дегенді білдірмейді.

* Майлы және қуырылған тағамдар мен тәттілерді жеуді тоқтатыңыз! Майлы және қуырылған тағамдар мен тәттілер ішектің жұмысын тежейді. Олардың артық мөлшері ішектің табиғи шырышымен араласып, шлактарға айналады және мүмкін болған жерде жиналады. Бұл сізге майлардан толығымен бас тарту керек дегенді білдірмейді, пайдалы майлардың қалыпты мөлшерін пайдаланыңыз – зәйтүн майында, жаңғақтарда, тұқымдарда және майлы балықтарда (лосось, сардина, жаңа тунец және скумбрия) қанықпаған майлар.

* Көп су ішіңіз. Барлық метаболикалық процестер сулы ортада жүреді. Су организмнен қалдықтарды кетіреді және ас қорытуды реттейді. Судың жетіспеушілігі дененің табиғи тазарту процестерін тежейді және жасушалардың, тіндердің және органдардың үнемі өзін-өзі түзетуіне әкеледі. Токсиндердің көбеюі суды созылмалы “аяқтамайтын” адамдарда кездеседі. Күніне 8-10 стакан таза су ішіңіз (норма салмағы 30 мл/кг) және тәтті шырындар мен содадан бас тартыңыз. Адамдар кейде шөлді аштықпен шатастырады. Бұл дегеніміз, Сіз, сайып келгенде, бар, артық калория, бірақ шын мәнінде Сіздің ағзаға мұқтаж болды үлкен стакане воды. Егер сіз қантты сусындарды жақсы көретін болсаңыз, онда цитрус немесе аздап шырын қосыңыз (жақсырақ жаңа піскен). Жасыл шай ішіңіз, шайға аздап таңқурай немесе шабдалы қосуға болады, бұл оған жағымды дәм береді және калориялары өте аз.

* Тұтас дәнді нан, жоғары сұрыпты макарон, қоңыр күріш(жабайы), бұршақ, жасымық, жаңғақтар, тұқымдар, жемістер мен көкөністер сияқты талшыққа бай (диеталық талшық) тағамдарды жеп қойыңыз. Талшық асқазан-ішек жолдарын токсиндерден тазартудың ерекше қабілетіне ие. Мұның бәрі тамақтың ассимиляциясының негізгі жүктемесі болатын вилланың жұмысын тазартудан және қалпына келтіруден басталады және ішек моторикасының жақсаруымен аяқталады, бұл токсиндердің барлық түрлерінен ағзаның қарқынды босатылуына әкеледі.

Адамдар үшін ас қорыту процесінің бұзылуының салдары-семіздік, метаболикалық бұзылулар, асқазан-ішек жолдарының әртүрлі аурулары: жүрек айнуы, гастрит гастроэзофагеальды рефлюкс ауруы және т. б.

Өзіңізді осы аурулардан қорғаудың негізгі әдісі-гастроэнтерологтар мен диетологтар ұсынған алдын-алу әдістері. Олардың ішінде бірінші кезекте: жаман әдеттерден және отырықшы өмір салтынан бас тарту, физикалық белсенділік, стресстік жағдайларға қарсы күрес және, әрине, режим мен диета.

[:ru]

Всемирный день здорового пищеварения отмечают ежегодно 29 мая по инициативе Всемирной организации гастроэнтерологов. В этот день в 1958 году Всемирная организация гастроэнтерологов приняла свой устав.

Цель Всемирного дня – привлечь внимание общественности к проблемам нарушения пищеварения и к поиску эффективных путей борьбы с ними.

Более чем на 50% состояние здоровья зависит от образа жизни человека, где самыми неблагоприятными факторами являются вредные привычки, гиподинамия и нерациональное питание.

Концепция рационального питания основана на том, что питание призвано давать человеку все компоненты и вещества, необходимые для полноценной активной жизнедеятельности, продлевая этот период и укрепляя здоровье человека. Рациональное питание должно быть полноценным, разнообразным по продуктам и видам блюд, сбалансированным по компонентам в зависимости от возраста человека, вида его деятельности и состояния здоровья.

Кроме того, в последние годы борьба с лишним весом стала приобретать большую популярность, а средства массовой информации зачастую способствуют распространению многих теорий и способов по сбрасыванию массы, не имеющих под собой не только научной основы, но и очень часто вредных для здоровья. Если слепо следовать диетам, основанным на исключении из рациона определенных продуктов, может возникнуть дефицит питательных веществ, сформироваться дисбаланс их соотношений, необходимых для осуществления нормальных функций органов и систем, в том числе кишечника. Медицинские показания для назначения диеты индивидуальны для каждого человека и конкретного случая. Диета является частью лечебного процесса, поэтому и назначается только врачом после осмотра и обследования.

Рекомендуем придерживаться правил рационального питания, необходимых для здорового пищеварения!

Поговорим о главных принципах здорового пищеварения:

· Прекратите есть на ночь.

· Сон на «голодный» желудок – это сеанс детоксикации и очистки кишечника, а плотный ужин превращает ночь в процедуру самоотравления. Это не означает, что необходимо голодать вечером.

· Прекратите есть жирную и жареную пищу и сладости! Жирная и жареная пища и сладости угнетают работу кишечника. Их излишки, смешиваясь с естественной слизью кишечника, превращаются в шлаки и откладываются везде, где только можно. Это не означает, что нужно полностью отказаться от жиров, употребляйте умеренное количество полезных жиров – ненасыщенные жиры, находящиеся в оливковом масле, орехах, семечках и жирная рыба (лосось, сардины свежие тунец и скумбрия).

· Пейте много воды. Все процессы обмена веществ происходят в водной среде. Вода удаляет отходы из организма и регулирует пищеварение. Недостаток воды тормозит процессы естественной очистки организма и вызывает постоянное самоотравление клеток, тканей и органов. Повышенное накопление шлаков обнаруживается у людей, хронически «не допивающих» воду. Пейте 8-10 стаканов чистой воды в день (норма – 30 мл/кг веса) и откажитесь от сладких соков и газировок. Люди иногда путают жажду с голодом. Это означает, что Вы можете в конечном итоге есть лишние калории, хотя на самом деле Ваш организм нуждался в большом стакане воды. Если Вы любитель сладких напитков, то добавьте ломтик цитрусовых или немножко сока (желательно фреша). Пейте зеленый чай, можете добавить в чай немножко малины или персика, которые придадут ему приятный вкус, и содержат очень мало калорий.

· Ешьте продукты богатые клетчаткой(пищевые волокна), такие как цельнозерновой хлеб из непросеянной муки, макаронные изделия высшего сорта, коричневый рис (дикий), фасоль, чечевица, орехи, семечки, фрукты и овощи. Клетчатка обладает уникальной способностью очистки желудочно-кишечного тракта от шлаков. Все начинается с очистки и восстановления функции ворсинок, на которые приходится основная нагрузка усвоения пищи, и заканчивается улучшением перистальтики кишечника, что приводит к более интенсивному освобождению организма от всех видов шлаков.

Последствиями нарушения процесса пищеварения для человека становятся ожирение, нарушение обмена веществ, различные заболевания желудочно-кишечного тракта: изжога, гастрит гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь и др.

Основным способом обезопасить себя от этих заболеваний становятся методы профилактики, рекомендуемые гастроэнтерологами и диетологами. Среди них на первое место выдвигаются: отказ от вредных привычек и малоподвижного образа жизни, физическая активность, борьба со стрессовыми состояниями, ну и, конечно, режим и рацион питания.

[:]


Published: 19.07.2021 15:56

Author: